Asystentka/Asystent Działu Prawnego .
There is always a solution
TIAS to marka sieci Kancelarii działająca na rynku profesjonalnych usług rachunkowo-księgowych z siedzibą we Wrocławiu. Oddziały Kancelarii mieszczą się również w Szczecinie, Katowicach, Warszawie, Gorlicach oraz Seulu.
Zespół Kancelarii tworzą eksperci w dziedzinie outsourcingu usług księgowych, administracji, prawa podatkowego, a także kadr i płac. Obecnie firma zatrudnia ponad 80 wysoko wykwalifikowanych pracowników, którzy oferują klientom szeroki wachlarz usług z zakresu doradztwa finansowego, gospodarczego oraz prawnego.
Klienci Kancelarii TIAS cenią sobie współpracę z pracownikami firmy, którzy dzięki braku korporacyjnej struktury oraz przewodniej wizji wpisującej się w styl pracy, które jednocześnie jest przewodnim hasłem firmy ‘’There is always a solution’’, potrafią znaleźć rozwiązanie w każdej sytuacji. Klienci Kancelarii wierzą w umiejętności, opanowanie i wiedzę zespołu, który na co dzień stawia oblicze nowym wyzwaniom podatkowym.
TIAS specjalizuje się we wspieraniu i doradztwie w sprawach klientów międzynarodowych, ze szczególnym uwzględnieniem rynku azjatyckiego. Zdecydowaną większość klientów Kancelarii stanowią firmy z zagranicznym kapitałem.
Ponadto, firma TIAS pełni rolę członka Światowej Organizacji Antea, zrzeszającej najlepszych specjalistów z zakresu ustawodawstwa krajowego. Zgromadzenie firm partnerskich prezentuje swój zasięg w 70 krajach na całym świecie.
Jeśli jesteś studentką/studentem, masz do dyspozycji minimum 20 godzin tygodniowo, jesteś osobą otwartą, komunikatywną i potrafisz pracować w zespole, a ponadto umiesz zorganizować sobie pracę i masz nieodpartą chęć rozwoju - to znaczy, że Ciebie właśnie potrzebujemy.
W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy energicznej osoby na stanowisko:
ASYSTENTKA/ASYSTENT DZIAŁU PRAWNEGO
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:
- Obsługa administracyjna Działu Prawnego;
- Przygotowywanie listów i dokumentów;
- Kontakt z Urzędami i Instytucjami;
- Przygotowywanie ofert, prezentacji, raportów i zestawień;
- Korespondencja e-mailowa z Klientami zgodnie z wymogami obowiązującymi w firmie;
- Dbanie o administracyjną obsługę i rozliczanie zleceń dla Klientów;
- Organizowanie i obsługa spotkań z Klientami (również online);
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z Klientami, utrzymywanie przyjaznych relacji z Klientem mailowo, telefonicznie i na miejscu w biurze,
- Wsparcie w fakturowaniu projektów i odpowiednim przypisaniu kosztów poszczególnych projektów;
- Przygotowywanie raportów dla Managing Partnera;
- Współpraca z pozostałymi osobami w dziale.
Oczekujmy od Ciebie:
- Wykształcenia wyższego;
- Doświadczenia na podobnym stanowisku – min. 2 lata;
- Znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1;
- Znajomości języka polskiego na poziomie B2/C1;
- Umiejętności pracy z Klientem, współpracy w zespole, otwartości na zmiany, dbania o szczegóły;
- Umiejętności pracy pod presją czasu;
- Dobrej organizacji czasu oraz pracy;
- Umiejętności współpracy z Urzędami i Instytucjami;
- Znajomości pakietu Office;
- Znajomość programu Optima;
- Mile widziane prawo jazdy kat. B.
W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
- Umowę o pracę/umowę zlecenie;
- Pracę w modelu hybrydowym;
- Pracę w godzinach 08:00 – 16:00 / 09:00 – 17:00;
- Współpracę w międzynarodowym środowisku;
- Liczne benefity (m. in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do nauki języka angielskiego, kafeteria szkoleń, bezpłatna opieka fizjoterapeuty, psychologa/trenera rozwoju);
- Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym zespole.