Asystentka/Asystent Działu Prawnego .

There is always a solution 

 

TIAS to marka sieci Kancelarii działająca na rynku profesjonalnych usług rachunkowo-księgowych z siedzibą we Wrocławiu. Oddziały Kancelarii mieszczą się również w Szczecinie, Katowicach, Warszawie, Gorlicach oraz Seulu.

Zespół Kancelarii tworzą eksperci w dziedzinie outsourcingu usług księgowych, administracji, prawa podatkowego, a także kadr i płac. Obecnie firma zatrudnia ponad 80 wysoko wykwalifikowanych pracowników, którzy oferują klientom szeroki wachlarz usług z zakresu doradztwa finansowego, gospodarczego oraz prawnego.

Klienci Kancelarii TIAS cenią sobie współpracę z pracownikami firmy, którzy dzięki braku korporacyjnej struktury oraz przewodniej wizji wpisującej się w styl pracy, które jednocześnie jest przewodnim hasłem firmy ‘’There is always a solution’’, potrafią znaleźć rozwiązanie w każdej sytuacji. Klienci Kancelarii wierzą w umiejętności, opanowanie i wiedzę zespołu, który na co dzień stawia oblicze nowym wyzwaniom podatkowym.

TIAS specjalizuje się we wspieraniu i doradztwie w sprawach klientów międzynarodowych, ze szczególnym uwzględnieniem rynku azjatyckiego. Zdecydowaną większość klientów Kancelarii stanowią firmy z zagranicznym kapitałem.

Ponadto, firma TIAS pełni rolę członka Światowej Organizacji Antea, zrzeszającej najlepszych specjalistów z zakresu ustawodawstwa krajowego. Zgromadzenie firm partnerskich prezentuje swój zasięg w 70 krajach na całym świecie.

Jeśli jesteś studentką/studentem, masz do dyspozycji minimum 20 godzin tygodniowo, jesteś osobą otwartą, komunikatywną i potrafisz pracować w zespole, a ponadto umiesz zorganizować sobie pracę i masz nieodpartą chęć rozwoju - to znaczy, że Ciebie właśnie potrzebujemy.

W związku z dynamicznym rozwojem spółki poszukujemy energicznej osoby na stanowisko:

ASYSTENTKA/ASYSTENT DZIAŁU PRAWNEGO 

Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:

  • Obsługa administracyjna Działu Prawnego;
  • Przygotowywanie listów i dokumentów;
  • Kontakt z Urzędami i Instytucjami;
  • Przygotowywanie ofert, prezentacji, raportów i zestawień;
  • Korespondencja e-mailowa z Klientami zgodnie z wymogami obowiązującymi w firmie;
  • Dbanie o administracyjną obsługę i rozliczanie zleceń dla Klientów;
  • Organizowanie i obsługa spotkań z Klientami (również online);
  • Reprezentowanie firmy w kontaktach z Klientami, utrzymywanie przyjaznych relacji z Klientem mailowo, telefonicznie i na miejscu w biurze,
  • Wsparcie w fakturowaniu projektów i odpowiednim przypisaniu kosztów poszczególnych projektów;
  • Przygotowywanie raportów dla Managing Partnera;
  • Współpraca z pozostałymi osobami w dziale.

Oczekujmy od Ciebie:

  • Wykształcenia wyższego;
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku – min. 2 lata;
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1;
  • Znajomości języka polskiego na poziomie B2/C1;
  • Umiejętności pracy z Klientem, współpracy w zespole, otwartości na zmiany, dbania o szczegóły;
  • Umiejętności pracy pod presją czasu;
  • Dobrej organizacji czasu oraz pracy;
  • Umiejętności współpracy z Urzędami i Instytucjami;
  • Znajomości pakietu Office;
  • Znajomość programu Optima;
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B.

W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:

  • Umowę o pracę/umowę zlecenie;
  • Pracę w modelu hybrydowym;
  • Pracę w godzinach 08:00 – 16:00 / 09:00 – 17:00;
  • Współpracę w międzynarodowym środowisku;
  • Liczne benefity (m. in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do nauki języka angielskiego, kafeteria szkoleń, bezpłatna opieka fizjoterapeuty, psychologa/trenera rozwoju);
  • Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym zespole.

Wyślij CV