Koordynator ds. realizacji projektów UE .

There is always a solution 

 

TIAS to marka sieci Kancelarii działająca na rynku profesjonalnych usług rachunkowo-księgowych z siedzibą we Wrocławiu. Oddziały Kancelarii mieszczą się również w Szczecinie, Katowicach, Warszawie, Gorlicach oraz Seulu.

Zespół Kancelarii tworzą eksperci w dziedzinie outsourcingu usług księgowych, administracji, prawa podatkowego, a także kadr i płac. Obecnie firma zatrudnia ponad 80 wysoko wykwalifikowanych pracowników, którzy oferują klientom szeroki wachlarz usług z zakresu doradztwa finansowego, gospodarczego oraz prawnego.

Klienci Kancelarii TIAS cenią sobie współpracę z pracownikami firmy, którzy dzięki braku korporacyjnej struktury oraz przewodniej wizji wpisującej się w styl pracy, które jednocześnie jest przewodnim hasłem firmy ‘’There is always a solution’’, potrafią znaleźć rozwiązanie w każdej sytuacji. Klienci Kancelarii wierzą w umiejętności, opanowanie i wiedzę zespołu, który na co dzień stawia oblicze nowym wyzwaniom podatkowym.

TIAS specjalizuje się we wspieraniu i doradztwie w sprawach klientów międzynarodowych, ze szczególnym uwzględnieniem rynku azjatyckiego. Zdecydowaną większość klientów Kancelarii stanowią firmy z zagranicznym kapitałem.

Ponadto, firma TIAS pełni rolę członka Światowej Organizacji Antea, zrzeszającej najlepszych specjalistów z zakresu ustawodawstwa krajowego. Zgromadzenie firm partnerskich prezentuje swój zasięg w 70 krajach na całym świecie.

Chcesz wiedzieć więcej?

Zapraszamy do zapoznania się z filmem wizerunkowym na stronie Kancelarii TIAS

Zapraszamy również do śledzenia profilu społecznościowego Kancelarii – Linkedin

Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:

  • Pełnienie roli opiekuna administracyjnego projektów unijnych,
  • Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją związaną z realizacją projektów i rozliczeniem dofinansowań,
  • Poszukiwanie i wskazywanie nowych możliwości pozyskiwania finansowań na projekty,
  • Koordynowanie procesu pozyskania finansowania (dotacji) na projekty, w tym koordynowanie pracy innych osób zaangażowanych w ten proces,
  • Przygotowywanie rekomendacji, interpretacji, wskazówek dotyczących dofinansowań,
  • Przygotowywanie rozliczeń dla projektów dofinansowanych ze środków UE, w tym sporządzanie tzw. Wniosków o płatność,
  • Przygotowywanie i prowadzenie postępowań związanych z zamówieniami dla projektów dofinansowanych ze środków UE (tzw. tryb zasady konkurencyjności oraz rozeznania rynku),
  • Prowadzenie spraw formalnych i finansowanych związanych z poprawnym rozliczeniem dofinansowań dla wybranych projektów, w tym współpraca z osobami technicznymi w zakresie przygotowywania raportów merytorycznych,
  • Monitoring wskaźników, harmonogramu i budżetu; raportowanie postępów prac,
  • Doświadczenie w obsłudze projektów szkoleniowych.

Nasze wymagania:

  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie oraz wiedzę w obsłudze projektów dofinansowanych z funduszy UE lub innych źródeł,
  • Umiejętność gromadzenia danych, sprawnego przygotowania i korygowania treści do wniosków o dofinansowanie w języku polskim i angielskim, z uwzględnieniem tzw. lekkiego pióra,
  • Umiejętność zarządzania procesami,
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w tym MS Excel, MS PowerPoint,
  • Rozwinięte umiejętności analityczne,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i oczekiwań,
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,

Doskonale, jeśli posiadasz dodatkowo:

  • Doświadczenie lub wiedzę o zagadnieniach rachunkowych i podatkowych dot. spółek,
  • Doświadczenie lub wiedzę o zagadnieniach prawa gospodarczego,
  • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, która m.in. umożliwi kontakt z instytucjami zagranicznymi oraz przygotowywanie wniosków o dofinansowanie w języku angielskim,
  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie w obsłudze projektów dofinansowanych z funduszy UE lub innych źródeł,
  • Umiejętność tworzenia budżetów i harmonogramów,
  • Umiejętność decydowania o priorytetach,
  • Samodzielność, dokładność, terminowość oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Kreatywność projektową.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub w systemie B2B,
  • Pracę przy ciekawych, innowacyjnych i różnorodnych projektach naszych klientów,
  • Pracę z ekspertami z różnych dziedzin, także z zagranicy,
  • Bezpłatną opiekę fizjoterapeuty i psychologa/trenera biznesu
  • Kafeterię szkoleń,
  • Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji,
  • Pakiet dodatkowych benefitów (kartę Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę lekarską),
  • Nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji,
  • Dofinansowanie do kursów językowych,
  • Ścieżkę kariery zawodowej,
  • Pracę z międzynarodowym klientem,
  • Miłą atmosferę i koleżeńską pomoc.

Wyślij CV