Specjaliastka/Specjalista ds. kadr i płac .

There is always a solution 

 

TIAS to marka sieci Kancelarii działająca na rynku profesjonalnych usług rachunkowo-księgowych z siedzibą we Wrocławiu. Oddziały Kancelarii mieszczą się również w Szczecinie, Katowicach, Warszawie, Gorlicach oraz Seulu.

Zespół Kancelarii tworzą eksperci w dziedzinie outsourcingu usług księgowych, administracji, prawa podatkowego, a także kadr i płac. Obecnie firma zatrudnia ponad 80 wysoko wykwalifikowanych pracowników, którzy oferują klientom szeroki wachlarz usług z zakresu doradztwa finansowego, gospodarczego oraz prawnego.

Klienci Kancelarii TIAS cenią sobie współpracę z pracownikami firmy, którzy dzięki braku korporacyjnej struktury oraz przewodniej wizji wpisującej się w styl pracy, które jednocześnie jest przewodnim hasłem firmy ‘’There is always a solution’’, potrafią znaleźć rozwiązanie w każdej sytuacji. Klienci Kancelarii wierzą w umiejętności, opanowanie i wiedzę zespołu, który na co dzień stawia oblicze nowym wyzwaniom podatkowym.

TIAS specjalizuje się we wspieraniu i doradztwie w sprawach klientów międzynarodowych, ze szczególnym uwzględnieniem rynku azjatyckiego. Zdecydowaną większość klientów Kancelarii stanowią firmy z zagranicznym kapitałem.

Ponadto, firma TIAS pełni rolę członka Światowej Organizacji Antea, zrzeszającej najlepszych specjalistów z zakresu ustawodawstwa krajowego. Zgromadzenie firm partnerskich prezentuje swój zasięg w 70 krajach na całym świecie.

Chcesz wiedzieć więcej?

Zapraszamy do zapoznania się z filmem wizerunkowym na stronie Kancelarii TIAS

Zapraszamy również do śledzenia profilu społecznościowego Kancelarii – Linkedin

                                         

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy, poszukujemy do stałej współpracy:

SPECJALISTKA/SPECJALISTA DZIAŁU KADR I PŁAC

Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:

  • Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników, w tym dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy
  • Naliczanie wynagrodzeń (nadgodziny, ekwiwalenty za niewykorzystany urlop, umowy cywilnoprawne)
  • Zgłaszanie pracowników i zleceniobiorców do ZUS oraz sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS i PFRON
  • Prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy
  • Bieżący kontakt z klientem, również w j. angielskim


Oczekujemy od Ciebie:

  • Doświadczenia w zakresie kadr i płac: min. 3 lata
  • Wykształcenia średniego bądź wyższego
  • Doświadczenia w zakresie administrowania aktami osobowymi i naliczaniem wynagrodzeń
  • Bardzo dobrej znajomości przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
  • Biegłej znajomość obsługi komputera (MS Office)
  • Samodzielności, odpowiedzialności, komunikatywności
  • Znajomości programu Płatnik oraz systemów kadrowo-płacowych - mile widziana
  • Znajomości języka angielskiego - mile widziana.

W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:

  • Wynagrodzenie stosowne do posiadanych kwalifikacji
  • Umowę o pracę
  • Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji
  • Opiekę fizjoterapeuty i psychologa
  • Kafeterię szkoleń
  • Pakiet dodatkowych benefitów (kartę Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę lekarską)
  • Wstępne przeszkolenie do samodzielnej pracy
  • Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym zespole

Wyślij CV